суботу, 17 січня 2015 р.

Подушка в техніці хардангер

Якщо одним словом охарактеризувати мій рукодільний-2014-й, то це буде слово ХАРДАНГЕР.
Саме в минулому вже 14-му я насмілилась вперше вирізати і ажурити... і це так захопило, що зараз вже дивуюсь сама собі- ЧОМУ не взялась до цієї техніки раніше.. так, я не ас, але це ж так цікаво і щоразу акуратніше виходить. Ось і ця подушка- уявіть, спочатку це була сніжинка-ялинкова прикраса.. яка "обросла" новими стібочками, узорчиками і стала подушкою.


  вишивала на білій лінді, ниточками  Altın Başak Maxi і Canarias YarnArt  білого кольору
  особливо мені симпатичні хенд-мейд кутасики( дякую, Катя) , прикрашені перлинками


16 коментарів :

  1. Бесподобно! І подушка, і фото - супер! Молодець!

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. зараз вишиваю ще одну подушку... намагатимусь досягнути максимум акуратності у вирізуванні.. але там уже дрібніша канва.. і це мене лякає

      Видалити
  3. Оля, одним словом - чудово! Прекрасно оформила і фото як завжди на висоті!

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже красиво! Сніжинка стала витонченою думочкою, на якій, я впевнена, сни насняться ажурні й солодкі:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую!!! знаходжу більш адаповане до життя застосування вишивки.. бо вже цілий пакет манюнь))

      Видалити
  5. Оля, як ти чудово все скомпонувала!! Чудова подушка!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую) вишивала навіть на роботі, то співробітники брали участь у виборі узорів))

      Видалити
  6. Оля, невероятно красивая работа! Нежно, стильно! Очень здорово!

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже гарно! Як наче сніг сходить з землі навесні))

    ВідповістиВидалити
  8. Чудесная подушечка! Такая нежная ...

    ВідповістиВидалити