неділю, 4 січня 2015 р.

Снігова заметіль і чарівний сад

Неділя, 4 січня... за вікном- справжня зимова сніжна заметіль... а я малюю свій чарівний сад... Неймовірна книга Джоанни Басфорд- антистресова розмальовка для дорослих...  купила за відгуком Віти.. і вже третій день  приймаю цей антидепресант у великих дозах)



Деталі книги- неймовірні)

Для початку вибрала малюнок на 2 сторінки- весняний сад, певно, тому, що садові роботи люблю)) може, не дуже вмію, але люблю))))
  Соковита малина, яблука, гарбузики)) Вгадайте, ЩО я розмалювала найперше- правильно- ГАРБУЗИКИ))))
  Чарівні квіти... можливість вибирати барви, яких бракує у житті....
  А поки я блукаю дивовижним  світом "Чарівного саду"- за вікном- ось така заметіль..
  Макс тихо спить на вікні.... ( ну тихо- це не про нього, він у нас храпун... але сьогодні- тихо)
  Ось так дрова поскладали- зручно- відкрив собі вікно- взяв полінце, ага))
  і  P. S. Ноги мої)))


23 коментарі :

  1. Завадська Віра4 січня 2015 р. о 14:59

    тепер і ти можеш ноги погріти до каміну )))

    ВідповістиВидалити
  2. Рада, що моя порада стала тобі корисною )) Я теж частенько розмальовую вечорами (поки діти сплять)))))))) Дуже цікаво порівняти своє і чиєсь бачення чарівного саду - я теж вже майже закінчила цей же розворот, і він у мене вийшов трішки іншим. Треба буде показати в блозі )))

    ВідповістиВидалити
  3. Оль, я как-будто в гостях у тебя побывала. Так уютно, я даже слышу как поскрипывают карандаши о бумагу и как посапывает Максик))).

    ВідповістиВидалити
  4. Точно, что книга релакс. Отлично получается!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Нещодавно гортала цю книгу у подруги - тепер і я її шукатиму в магазинах :)

    ВідповістиВидалити
  6. Заінтригували, дівчата! Я теж не проти помалювати. Завтра піду до крамниці по розмальовку!!! Кому сказати- не повірять.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я вже кілька подруг "підсадила" на антидепресант)) вчора була подружка в гостях- сьогодні купила теж- то розмальовують і вона, і мама її , і донька)))

      Видалити
  7. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  8. Заінтригували, дівчата! Я теж не проти помалювати. Завтра піду до крамниці по розмальовку!!! Кому сказати- не повірять.

    ВідповістиВидалити
  9. Ця розмалювка надзвичайно чудова і дійсно антистресова! Мені таку дід Мороз приніс))) Жоречі, вона настільки популярна, що ледь вдалось купити.

    А я мені напевно не вистачає зараз яскравих кольорів, тому почала розмальовувати гєлєвими ручками - дуже яскраво виходить і навіть фантазійно.

    ВідповістиВидалити
  10. Классная книга! Я уже несколько месяцев поглядываю на нее... Перед НГ в Ашане ее так много было!

    ВідповістиВидалити
  11. http://o-chudo.blogspot.ru/2014/12/blog-post_12.html
    дівчата, тут розігрують таку цукерку) кому треба?

    ВідповістиВидалити
  12. Прекрасна книга! Дуже її хочу))

    ВідповістиВидалити
  13. Какие в блогах у всех фотки замечательные - мирные: снегопад, рисование, самоделки, камин, тёплые тапочки.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. насправді, все не так мирно і весело... просто блоги- ніби інший світ.. як мушля равлика, куди ми ховаємось

      Видалити
  14. А багато вже є розмальованого, чи книжечка вся готова?)))))

    ВідповістиВидалити
  15. Красиво розмалювала. Мені дуже сподобалося. Я чогось сьогодні замислилась, що ці книжки всі купують, а результати показують не так часто. Стала шукати і натрапила.

    ВідповістиВидалити