суботу, 28 листопада 2015 р.

Галерея "Збір урожаю з Лулу Белль". Анонс цукерки .

Ось і минають останні дні осені.. Пора підводити підсумки моєї  галереї "Збір урожаю з Лулу Белль". Правда- винуватиця самого проекту- дівчинка Лулу з німецького дизайну   від Liebevollen Kreuzstichentwürfe- так і не вишилась... Зате в галереї взяли участь аж 21 автор чудових блогів!!! Як на мене- все вийшло успішно!! дякую вам, дівчата!!! І хоча дехто додав не одну роботу( розумнички мої))- я вирішила - хай у всіх будуть одинакові умови- і склала ось такий список учасників.  ДО розіграшу включені лише ті автори, у кого робота міслила елементи, визначені в правилах- дари осені- урожай- ягоди, овочі, фрукти, гриби) 
 1. Олена Базюк ( блог My handmade by Olena Bazyuk )
2. Fata Mariani ( блог Dum fata sinunt  )
3. Надія ( блог Рукодільний гармидер )
4.Nata Crea (  блог Art смак)
5. Ирина ( блог Там, где ветер щекочет траву )
6. Semklita ( Semklita's stitch )
7. Ирина- geshel ( блог Мои рукотворения и не только )
8. Юля Леонидова ( блог Блокнотик )
9. Жанна ( блог fi-шкин блокнотик )
10.Olechka ( блог Место, где встречаються увлечения )
11. Larisa Bashchuk  ( блог La Risa )
12. Мрійниця ( блог Барвисті мрії )
13. Juliet Morgendorffer ( блог Julier Magic Cross Stitching )
14.Татьяна ( блог Искрящаяся от счастья )
15. Татьяна InvisibleFox ( блог Мастерская InvisibleFox)
16. Екатерина Киян ( блог Мой рукодельный рай )
17. Инна- grinna ( блог Мастерская grinna)
18. Женя ( блог Мои маленькие радости )
19. Алена ( блог Made with love by Alena Gracheva )
20. Марина nirra( блог Маленькая кофейня)
21. Светлана Волкова (блог Игольница)

30 листопада , вранці я проведу розіграш цукерочки з допомогою генератора випадкових чисел. Фото з результатом- додам сюди , в блог, вже в понеділок.
Ну і нарешті- ось моя цукерочка- яка полетить  в будь-яку точку світу- невеличкий презент від мене.  Мішечок з осінньо-ягідним дизайном від  Lesley Teare , саше-гольничка  в тон, відріз льону від ДМС, ниточки ДМС в осінніх кольорах, металлік ДМС Діамант , лляне мереживо і шарміки) Сподіваюсь, майбутній переможниці розіграшу сподобається)))
                                                                             


 Вишивка поближче) І не надійтесь- це не останній мій мішечок в цьому році)) ще буду набридати.







заодно покажу мішечок в Рукодільному кафе

18 коментарів :

  1. Олічка, яка милота, дуже гарна цукерочка, дякую))))

    ВідповістиВидалити
  2. Олечка, какие ты чудеса сотворила!!! На смотреться не могу!

    ВідповістиВидалити
  3. Завжди милуюсь твоїми роботами! Горобина просто справжня.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую)) загубила тоненьку бісерну голку, то кожну бісеринку прийшлось насиляти на нитку, а тоді нитку в голку засиляти)))

      Видалити
  4. Олю, подарунки надзвичайні! Скажи, а мереживні квіти - це теж твої роботи (ота манюня на мішечку така зворушлива, а та, що прикрашає подушечку просто розкішна)!

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже гарні подарунки - комусь дійсно пощастить! А в мене руки так і не дійшли взяти участь в розіграші, на жаль.

    ВідповістиВидалити
  6. Олю цукерочка фантастична!!!Всі роботи достойні перемоги)

    ВідповістиВидалити
  7. Я уже завидую получательнице. :))) Мешочек совершенно-совершенно чудесный. И подарки привлекательные.

    ВідповістиВидалити
  8. Олю, дякую за проект! Скільки дивовижних робіт ти зібрала!

    ВідповістиВидалити
  9. Оля, дякую за проект :)

    По-доброму заздрю Лідії - переможниці :) бо такий гарний мішечок :) останнім часом мене дуже надихають пташки у вишивці :) дуже душевний дарунок :)

    ВідповістиВидалити