суботу, 25 червня 2016 р.

посилочка з Тайланду)

Та-дааам )))) нарешті приїхала-прилетіла-приповзла до мене моя довгоочікувана посилочка!!!! Від Fata Mariani) за 2-ге місце в конкурсі гольниць від Friend's club ))) Ми з Наталочкою вже трохи почали хвилюватися, де вона так довго- але ось я її отримую- скажу чесно- відразу з пошти поїхала на роботу і вже там  змогла подивитись- що в чарівній коробці!!! а там- багато-багато мімішних штучок)

ТАК!!! мені сподобалось абсолютно все!!!! посилка витримана в одній гамі- відтінки рожевого і в одній тематиці- все таке дівчачо- миле. Навіть не знаю, що мене порадувало найбільше- бо кожна річ містить в собі частинку тепла і відразу помітно- вибиралось ретельно і з любов'ю. І канва в горошок, і тканини і ниточки- все на мій смак, все мені до душі, одним словом- скарб рукодільниці. Магніт вже на холодильнику)) брелок- на ключиках))
 Порадували суто місцеві бальзамчики- якараз актуально ) ну і чарівний мішечок- а в ньому ось вся ця милота)))))) бачили  б ви мене, коли я всі ці штучки перебирала-переглядала))))
  Чудовий подарунок- сантиметрова стрічка в отакому хенд-мейд "запакуванні" . Давно хотіла таку собі зробити- а тепер маю))) ура)
 і ще.. Дякую за слова у листівці.. чесно кажучи- я теж сподівалась, що подарунок буде саме від тебе, Фата!!! і рада, що так сталося!! дякую!!!

8 коментарів :

  1. ох, Оля, мой хомяк захлебнулся слюной! сколько вкусняшек!!!!!
    поздравляю!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую!!! там ще одна штучка була!! я її не сфоткала- бо вже застосувую)) покажу

      Видалити
  2. Оля, можно только поздравить с таким милым и продуманным подарком! Уже, наверное, планов - громадье

    ВідповістиВидалити
  3. Ух ты, сколько сладостей! Фаточка умеет порадовать! Поздравляю!

    ВідповістиВидалити
  4. Олю, повторюся, я дуже рада, що збирала подарунок саме для тебе! І дуже щаслива, що змогла тебе порадувати!)

    ВідповістиВидалити
  5. Олечка, поздравляю!!! Это не посылочка, а самый настоящий скарб для рукодельницы!)

    ВідповістиВидалити
  6. Дівчата, як класно, що ви даруєте радість одна одній! :) стільки емоцій! це дуже приємно бачити :) Оля, мої вітання з шикарним і сердечним дарунком! :)
    Наталочка, ти, як завжди, підходиш до всього з душею, любов'ю, майстерністю і цікавинкою :)

    ВідповістиВидалити