пʼятниця, 28 червня 2013 р.

Мій "Angel of love"
о, хвала однокласникам)))) одного разу, блукаючи на просторах сайту, я побачила альбом Лізи і її ангела.... Є такі вишивки, в які неможливо не закохатись... про які думаєш, плануєш, як би оформив , де повісиш і все в такому стилі)))))довго я вагалась, але все ж написала Елизаветі... поцікавилась, хто автор дизайну.. а потім наважилась попросити схему. І ось заповітна схема в мене, роздрукована! і о боже.... купа незрозумілого...))) (це тепер я ас в Мірабільках і лавендер, і тепер мені все там зрозуміло)... знову я допитую Лізу... нервую тернопільських продавців( які поняття зеленого не мали, що таке мілл хілл).... замовляю в Крестоманії матеріали...... і ось!!!!!!!!!!!!! нарешті ВСЕ готове до вишивання!!

 потім, заради ангела, я ще купила собі ще ось цю красоту)))


а ось сам процес
це був вересень 2012..... тоді я багато читала про Мерилін Левитт Інблюм.. і тоді дізналась, що вона померла в серпні 2012 року..(
робота тривала від вересня до березня( у звязку з тим, що двічі прийшлось дозамовляти бісер)....
та в квітні я нарешті завершила її



ось так....


3 коментарі :

  1. Привіт, Олю! Дякую за схему.Я вже роздрукувала.Але ще ненаважуюсь приступити до роботи,,,,,мабуть буду тебе теж розпитувати про тонкощі даного процесу...Люда(Хорватія2013)

    ВідповістиВидалити
  2. Весь процесс на глазах прошёл...Как вчера всё было!

    ВідповістиВидалити