вівторок, 8 липня 2014 р.

Друга нагорода блогу)

Отримую другу нагороду, дякую, Олечко!
Відповідаю і на твої запитання))

1.Занимаетесь ли  Вы рукоделием по  праздникам (в  воскресенье,  религиозные праздники)?
Так, я вишиваю в неділю.. бо це для мене відпочинок.. Як каже мій чоловік- краще вишивай, ніж сиди в інтернеті
2. Нравится  ли Вам блогожизнь?
подобається.. тут я можу себе зреалізувати не лише додаванням фото, але й написанням дописів( відкопую свій талант писаки)
3. Что лучше всего поднимает  вам  настроение?
Поїздка кудись. Шоппінг.. нова вишивка
4.  Можете  ли Вы заработать  на  своём  рукоделии?
поки не вдавалось)) але це- не самоціль
5. Как  относятся  ваши  домашние  к  вашему  увлечению  рукоделием?
Всі підтримують мене в моєму захопленні вишивкою.
6. Что  больше всего  не  любите  делать в  жизни?
Починати щось нове..
7.  Самое  приятное  воспоминание?
відпочинок у Хорватії)
8.Где  лучше  всего  отдыхать?
я напишу так- найкраще відпочивається в компанії коханої людини чи добрих друзів.
9. Чем  вы  занимаетесь  в  жизни?Кем  работаете?
я працюю сімейним лікарем і люблю свою роботу.
10.Вы счастливый человек?
не на 100%... але.. так)
11.Хотите  у  меня  что-либо  спросить?
твоя улюблена страва, Оля???))))

Немає коментарів :

Дописати коментар