четвер, 10 липня 2014 р.

ЇДУ НА ЗУСТРІЧ!!! готую подаруночки)

"Коноплі по стелю.. льон по коліна... "  чомусь згадалось старе віншування.. недаремно, бо сьогодні я чаклую над саше-подушечками з абсолютно природніх матеріалів.. та ще й рідного- українського виробництва..Основа для подушечки- полтавські коноплі..  Мереживо-лляне... гудзички- власного виробництва)) перша спроба обтягнути самостійно основу для гуздика . Вишивка на гудзичках- елементи з книги "Українська вишивка. Коричневий". Завтра їду до Львова- на зустріч з дівчатами з нашoї "Elegant embroidery".Тому- три подушечки і три пакуночки

Як бачите- тут 4 гудзички... четвертий- для Олі... але нажаль, Олька-Фасолька приїхати не змогла






ось так вони виглядають ззаду



наповнені саше, звичайно ж лавандою.. ну і холлофайбером.. для м"якості......


11 коментарів :

  1. Олечко, які чудові роботи!!!!!!А фото - просто бомбезні! Я дуже надіюся, що мої гості не затримаються більше трьох днів і мені вдасться хоч на пару годин приїхати до вас......

    ВідповістиВидалити
  2. Очень мило, изящно, нежно, тонко! Прелесть!

    ВідповістиВидалити
  3. Такие симпатичные подарочки! Нежные и романтичные!)

    ВідповістиВидалити
  4. Оля, дуже приємно познайомитися!!! У тебе тут так гарно, і затишно, і смачно..
    А ще тут відчувається атмосфера моєї улюбленої Західної України :)) З великим задоволенням залишаюся ПЧ і чекаю нових публікацій (минулі майже вже всі прочитала і передевилася.. але точно знаю, що ще повернуся до них - за натхненням!!!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оля, дякую!!! буду старатися частіше писати!!! для моїх ПЧ я готова на такі "подвиги"))

      Видалити
  5. Така краса! А пакуночки гарно як запаковані !

    ВідповістиВидалити
  6. Оля, дуже приємно познайомитися. Дуже! Блог такий затишний...
    Гудзики причудові. Обожнюю блакний і коричневий разом. Чудові подушечки! Я би такій подушечці зраділа як мале дитя :) І як чудово, що рукодільні зустрічи відбуваються.

    ВідповістиВидалити
  7. Оля, можно я вкраду в тебе ідею з ціма схемками на гудзики? Дуже сподобалося - з української книги, маленькі. Хочу щось для аукціону рукодільне зробити до кінця тижня. На виручені кошти щось закупеться для нашої української армії. Моя подруга проводить аукціон. Побачила твої пуговки и побачила їх жовто-блакитними :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. будь ласка!!! можу пофоткати вам сторінки книги, якщо треба

      Видалити
  8. Я теж люблю дарувати подарунки! Оля, ти така позитивна людина, яка притягує )) і почитавши твої дописи хочеться чим швидше сісти за вишивку!

    ВідповістиВидалити