вівторок, 14 квітня 2015 р.

про мене, дубль- 2

 Знаю-знаю)) може, й не будете читати)) але мій блог знову отримав нагороду) це доля блогів, де не так багато читачів) дякую, Яночка, з задоволенням відповім на твої запитання

1. Предмет одежды, о котором ты мечтаешь на данный момент?
 мрію про зручні-презручні мокасини( кеди, балетки, і т.п) для майбутньої поїздки в місто моєї мрії)
2. Икона стиля или просто девушка, стиль которой очень нравится.
хм... не знаю))  мені завжди подобались Моніка Белуччі, Сандра Баллок.. Єва Лонгорія.. але ікони немає. хотілось би мати свій , неповторний, стиль..

3. Любимый сериал/сериалы. Часто смотришь?
дивлюсь рідко.. колись- це були "Відчайдушні домогосподарки"..( ну звідти й Лонгорія)
4. Занимаешься рукоделием? Что создаешь и какое изделие можешь назвать своей гордостью?
я вишиваю... моя гордість- мій Ангел любові 


5. Какое время суток больше всего нравится и почему?
 якщо я щаслива- то це не має значення)) а взагалі- люблю літні ранки..

6. Последний просмотренный фильм и впечатления.
"Дети священника", хорватський фільм.. було смішно і сумно водночас..
7. Назови работу своей мечты.
це робота, яку я роблю. За умови адекватної зарплати( в кінці-кінців. коли припиниться це приниження???)
8. Какое твое любимое блюдо? Умеешь его готовить?
навіть не знаю.. я люблю смачно поїсти, якщо чесно)) і готувати, коли є вдосталь продуктів.
9. Что/кто заставляет тебя смеяться?
гарний фільм, книга.. смішні спогади, балачки з подругами )) 

10. Золото или серебро?
неважливо.. аби вміру
11. Где бы ты хотела оказаться именно сейчас? Страна, город, уголок в квартире... первое, что пришло в голову! :)
в Україні, в якій немає війни...


8 коментарів :

  1. Оля, а можно с вами вместе в п.11 ?Очень хочу!

    ВідповістиВидалити
  2. Яна, поздравляю! Прочла от корки до корки.. на счет пункта 11 - и я хочу с тобой)
    молодец! так держать)

    ВідповістиВидалити
  3. Остання фраза просто "в яблучко"! Всі цього хочемо, і так буде! Цікаво було почитати про тебе )

    ВідповістиВидалити
  4. Прочитала із задоволенням, було цікаво, дуже сподобалися фото...
    І я теж хочу в Україну без війни !!!

    ВідповістиВидалити
  5. Не тільки відповіла, а ще й показала! гарно!
    Миру нам і терпіння!

    ВідповістиВидалити
  6. Олю, і я тобою в ту Україну... А ще я на всі 100 згідна з пунктом #7.

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую за відповіді! Отримала неймовірне задоволення:)))

    ВідповістиВидалити