середу, 31 травня 2017 р.

Emma

Привіт усім!! Моя поява в блозі нагадує теплі дні цієї весни- мало, рідко, ненадовго...
Попри все, вишивається не менше, ніж раніше, але бажання фотографувати якось пропадає. І що найстрашніше- я почала робити фото на телефон!!!! це просто жах якийсь і кримінал.. І частіш за все додаю їх в
instagram Цікаво, чи тут ще хтось заглядає хоч іноді..?.. Бо мені так хочеться зберегти затишну атмосферу блогу... Тому показую свою свіженьку подушечку- Емму за схемою Тані @myneedle  А це якраз був мій перший сумісник в інста..



 Я одразу побачила цю вишивку подушкою.. Така вона вже делікатна й витончена- тому уявились лише спокійні пастельні тони, які добре пасують до моєї спальні. Вишивала  на лінді кольору екрю.





6 коментарів :

  1. Олю, звичайно ж читаємо, розглядаємо...
    Вишивка надзвичайно ніжна, витончена!
    Не пропадай!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую!!!! бо я вже подумала, що сюди ніхто не заходить!!! не буду пропадати!!!

      Видалити
  2. Мило i тендiтно ... Люблю сюди заходити

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже гарна робота!
    З фотографуванням теж саме, і з лінню та блогм ))

    ВідповістиВидалити