середу, 7 березня 2018 р.

The Fairy moon


Прогулянка між ніжними рядами запашної лаванди всіх відтінків від ніжного рожевуватого до темного лілового, в час, коли перші промені сонця сповиють серпанком небо, на якому ще є величезний срібний місяць- моя мрія.. Трохи фантастична, але така гарна-гарна....  Такая, як моя фея місяці, вишита на цій лавандовій мурано.. Не знаю, як це могло статися, але фото оформленої феї не потрапило в блог . А прикрашає вона мою спальню більше року. Та й признаюсь чесно- я її вже двічі перефотографовую!!!


Моя тендітна й вишукана лавандова дівчинка.. як багато ти бачила в процесі вишивання- і сміх, і сльози, і розбиті на сотні осколків, мов скляна ваза, мої великі сподівання... Ти, мов ефірна олійка лаванди, маєш лікувальні властивості, бо виростаючи потихеньку з-під голки, тішиш не лише око, а й зцілюєш душу, заспокоюєш, навіваєш приємні сни, спокій, умиротворення....

Зрештою, моя любов до цих відтінків стосується не лише вишивки, а й навіть кулінарії. Як ваиявилось лаванда  була найпопулярнішою спецією епохи Тюдорів та Єлизавети І. Її додавали до дичини, смаженого м’яса, фруктових салатів, солодких страв або ж робили з неї цукати»,— розповідається у книжці Юдіт Мак-Леод «Ця неповторна лаванда». Тому показую вам серію десертів у стилістиці " лавандовий кенді- бар" . Признаюсь- ми ароматизували мус лавандою - і це смачно!!!!
 обережно!!!! далі- багато фото солодкого!!!! усім, хто на дієті- не рекомендую)))









1 коментар :

  1. Шикарна лавандова дівчинка дійсно тішить око! Виконана бездоганно!

    ВідповістиВидалити