суботу, 29 червня 2013 р.



ГОЛЬНИЦЯ -КНИЖЕЧКА В ПОДАРУНОК
на 8 березня я отримала від Ярини(моя молодша сестра) ось такий рукодільний подарунок. Моя особиста Тільда-копія

І відразу вирішила теж щось рукодільне подарувати) заодно і спробувати себе в пошитті нової гольниці. Для гольниці-книжечки вам потрібні льон, схемка на ваш вибір( у мене- швейна машинка, оскільки Ярина шиє), підбірка ниток на ваш смак




 вишиваємо 2 квадрати однакового розміру швом назад голку(бекстіч), з обраним дизайном всередині. На задньому квадраті я вишила ініціали Ярини

                                    
далі вам будуть потрібні 2 квадрати , вирізані з канцелярської папки, для того, щоб гольниця тримала форму
                                       
сшиваємо гольницю біскорню-швом, набивши середину (я використала вищезгадану папку і синтепон)
ось як виглядає зшивання біскорню-швом. Захоплюємо лише нитку!!не забудьте вшити стрічку для зав"язок!!!
ось так виглядає гольниця ззаду
а ось іі "обличчя" ))))))))))))))))дизайн  Linda Gillum

Немає коментарів :

Дописати коментар