пʼятницю, 28 червня 2013 р.

Мій "Angel of love"
о, хвала однокласникам)))) одного разу, блукаючи на просторах сайту, я побачила альбом Лізи і її ангела.... Є такі вишивки, в які неможливо не закохатись... про які думаєш, плануєш, як би оформив , де повісиш і все в такому стилі)))))довго я вагалась, але все ж написала Елизаветі... поцікавилась, хто автор дизайну.. а потім наважилась попросити схему. І ось заповітна схема в мене, роздрукована! і о боже.... купа незрозумілого...))) (це тепер я ас в Мірабільках і лавендер, і тепер мені все там зрозуміло)... знову я допитую Лізу... нервую тернопільських продавців( які поняття зеленого не мали, що таке мілл хілл).... замовляю в Крестоманії матеріали...... і ось!!!!!!!!!!!!! нарешті ВСЕ готове до вишивання!!

 потім, заради ангела, я ще купила собі ще ось цю красоту)))


а ось сам процес
це був вересень 2012..... тоді я багато читала про Мерилін Левитт Інблюм.. і тоді дізналась, що вона померла в серпні 2012 року..(
робота тривала від вересня до березня( у звязку з тим, що двічі прийшлось дозамовляти бісер)....
та в квітні я нарешті завершила її



ось так....


6 коментарів :

  1. Привіт, Олю! Дякую за схему.Я вже роздрукувала.Але ще ненаважуюсь приступити до роботи,,,,,мабуть буду тебе теж розпитувати про тонкощі даного процесу...Люда(Хорватія2013)

    ВідповістиВидалити
  2. Весь процесс на глазах прошёл...Как вчера всё было!

    ВідповістиВидалити
  3. Здравствуйте! Я так сильно залюбовалась вашими работами!!! Вы меня даже вдохновили на вышивание Лунной феи )
    Скажите, пожалуйста, а на какой основе вы вышивали этого ангела. Тоже очень давно нравится..)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я вышивала на винтажной аиде. Но если бы можно было сейчас начать сначала-то я бы лучше на оригинальной ткнани вышила. Но учтите-28 каунт. На 32 не поместится бисер

      Видалити
    2. Спасибо большое за совет!!!

      Видалити