середу, 29 липня 2015 р.

галерея "Сбор урожая с Лулу Белле"


ОНОВЛЕНІ ПРАВИЛА!! 
 правила прості- в галерею приймаються нові роботи або ті, що ви вишивали в 2015 році, виконані в будь-якій техніці  . В дописі ви вказуєте, що робота виставлена в галереї і даєте ссилочку. Ну і баннер- на панельку. Записуйтесь в коментарях- і я буду додавати сюди ссилочки на ваші блоги  і фото
.******

 правила простые - в галерею принимаются новые работы или те, что вы вышивали в 2015 году, в любой рукодельной технике . В посте  вы указываете, что работа выставлена в галерее , и даете ссылочку на мой блог. Ну и баннер- на панельку. Записывайтесь в комментариях- и я буду добавлять сюда ссылочку на ваши блоги и фото.
Дівчатка, я нарешті набралась хоробрості на створення галереї))) дуже хвилююся , боюся , що крім моїх робіт тут нічого не буде))) але)) хочеться чогось яскравого, по-осінньому багатого, смачного


***

You must take  my banner to your panel with an active link. Work should not be older than 2015))


свою галерею додам до каталогу  Радуга ваших галерей: Ежемесячная панорамаhttp://solnce-v-vode.blogspot.com/2015/07/raduga-vashikh-galerej-ezhemesyachnaya-panorama29.html
 
І з задоволенням покажу вам свій процес- дівчинка Лулу Белле- з якої все почалося)))



20 коментарів :

  1. Олічка , чудова ідея, обов'язково приєднаюсь))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Зараз відберу роботи і буду додаватись))))

      Видалити
    2. початок буде 1 вересня) ще є час вишити-пошити-зробити навіть) хочу робити з допомогою містера лінкі, а він лише місяць триває.

      Видалити
    3. Автор видалив цей коментар.

      Видалити
  2. Молодець, що вигадуєш щось цікавеньке, я впевнена що буде багато учасників! Якщо я щось подібне придумаю, то обов'язково приєднаюся )

    ВідповістиВидалити
  3. Не знаю скільки буде робіт в галереї, але точно знаю, що не лише твої, Оля ))) а ще точно буде мій овоч, вишитий 2 місяці тому, але все ніяк не сфотографований, тепер є стимул сфотографувати, написати допис та додати роботу в галерею! ;)

    ВідповістиВидалити
  4. Ой, справді чудова ідея! І я приєднаюсь!)))

    ВідповістиВидалити
  5. Оля,я тоже поддержу! работ у меня не много в этом году,но фруктовые есть ;)

    ВідповістиВидалити
  6. Оля, дуже цікаво! Ставлю банер для нагадування, якщо щось таке зроблю, то обов'язково прийму участь.

    ВідповістиВидалити
  7. Не знаю, чому, але в мене вже геть осінній настрій:) Чи то пак тому, що вже почала готувати речі до осінньо-зимового періоду? Та й знайдений кошик з фруктами з "Сюзанни" перегукується кольорами з цим віночком. Тож я приєднаюся теж!

    ВідповістиВидалити
  8. Олю, гарна ідея. Із задоволенням прийму участь. Як раз дошиваю відповідний сюжет))

    ВідповістиВидалити
  9. УРА!!!!!!!!!!!!!!!! отож з 1 вересня чекаю вас разом з Містер лінкі))

    ВідповістиВидалити
  10. Отличная идея! Буду рада присоединиться к галерее:)

    ВідповістиВидалити
  11. Яка цікава ідея! :) Якраз довишиваю полунички і може навіть ще щось встигну зробити ))

    ВідповістиВидалити
  12. И я хочу присоединиться. Баннер добавила теперь надеюсь успеть что-то вышить.

    ВідповістиВидалити
  13. Честное слово, просмотрела этот пост. Каюсь, каюсь!!!
    Записываюсь 100 % !!! Тема замечательная!! Баннер прикрепила )

    ВідповістиВидалити
  14. Олю,а куди додавати роботу? Сюда у коментарі, чи як?

    ВідповістиВидалити
  15. Очень бы хотелось поучаствовать!:)

    ВідповістиВидалити