неділя, 24 січня 2016 р.

Pot Luck для близнючків

На замовлення вишивати не просто- особливо якщо обирає замовник, а ви з ним на різних хвилях і частотах налаштовані.  Тому я щаслива, коли мені кажуть- "Обери сама, на свій смак" - от вже рай для вишивальниці, бо це вже творчість  і фантазія, а не просто відшивання хрестиків. Звичайно- я буду довго думати і узгоджувати - що саме людина собі уявляє, але ж не зв'язана по руках . Це щастя, повірте)))
 Для  дизайну метрик для чудових малюків-близнюків в подарунок на перший спільний День народження від люблячої тьоті і хресної  я відразу побачила моїх вже улюблених зайців "Somebunny to love" DMC,ну  такі вони потішні, погодьтеся. І ця парочка в горщичках з ромашками- не виняток))) І добре, що ми з Наталкою виявились на одній хвилі))




Ми вирішили таки поділити сюжет на дві окремі метрики- а повісити на стіну їх можна поруч. Оскільки вишивалось для хлопчиків, то синенький горщик вишито по ключу, а фіолетовий - моя задумка. В горщику аж 5 відтінків бузкового))


 Біля кожного зайчика  мені захотілось вишити метелика в тон-  адже така запашна ромашечка виросла в горщичку)))
 оформлено в одинакові рамочки з подвійним паспарту- ніжно-вершковим та контрастним оксамитовим - в тонах вишивки.  Канва- вінтажний  льон кашель 28 каунту   з розводами, нитки ДМС по ключу та підбором.



Мала лише один ранок для фотосесії- а це мало... тому фото цього разу мене не дуже тішать. Та головне- ми встигли до Дня народження))

 
Хай хлоп'ята ростуть веселими і тішать маму й тата і всю родину))

27 коментарів :

  1. Очень трогательные работы, Олечка! И фото просто чудесные! Я всё рассмотрела, весь антураж - и пёрышко, и ангелочков. Всё, как всегда, идеально! Пусть малыши растут счастливыми и всю жизнь хранят такие замечательные подарки!

    ВідповістиВидалити
  2. Фіолетовий горщик навіть краще виглядає. Вдало підібрала нитки, молодець!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. мені обидва подобаються) але самому цікавіше підбирати)

      Видалити
  3. вишукано вийшло! і оформлення чудове, лаконічне. той рідкісний випадок, коли мені подобаються метрики))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. є стільки ніжних і делікатних метрик..)) в мене ще парочка в планах- думаю, охочі будуть на них. І є ціле море несмаку, нажаль...

      Видалити
  4. Сподобалось оформлення, ніби і разом, але в кожного своя індівідуальність!
    Малятам щастя та здоров'я, а тобі Олю гарних заказчиків))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую)) от би всі такі були замовники) поки що мені щастило)

      Видалити
  5. ..бузковий з сердечками просто прєлєсть))) такі вони мімішні! Дуже гарно!! Я також люблю, коли дають волю фантазії, адже тоді і виходять найкращі роботи!

    А щодо пріскіпливих замовиків..були у мене одні...хотіли замовити і не альбом, і не книгу побажань, і не книгу першого року, а все разом...ну то таке...цілий тиждень вибирали тканину!! Тиждень! а через тиждень, коли ми ж ніби вже визначилися, у замовниці закралися сумніви і вона хотіла пошукати ще, адже це ж так легко знайти тканину таку як вона хоче))..але не це мене " добило", а фраза покажіть мені декор, яким ви будете прикрашати...і якби це був повтор, то було б легше, а так повністю нова робота...це був перший раз, коли я відмовила у замовленні, бо завжди йшла на зустріч і виконувала всі забаганки( по можливості), але тут зрозуміла, що це не середина і навіть не початок роботи)))) а нерви важливіші

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ох!! Ganna!!!! це тобі пощастило все вчасно зупинити!! сподіваюсь, ти хоч тканину не встигла купити?? було б набагато гірше, якби вже були вкладені кошти і почата робота, а вкінці щось не підійшло...

      Видалити
    2. ..звичайно не купила))) вже навчена гірким досвідом.. але ситуацію з тканинами погіршувало те, що це були 20-ті числа грудня, а альбом потрібно було відправляти вже на початку січня максимум, хоча з самого початку я думала, що впораюся раніше, наївна))) тобто, потрібно було вибирати з того, що вже було...а не перебирати...оохх...важкі перемовини були, після того декору, я зрозуміла, що прийдеться погоджувати кожну бусінку, кожен гудзик і стрічку..а це ще купа часу піде тільки на узгодження, не кажучи про саму роботу, а цього ніхто не розуміє..але це такий досвід, що також потрібний :)

      Видалити
  6. Олю, вишукано і ніжно, як завжди! Я від тих зайченят теж млію і все чекаю нагоди вишити хоча б один сюжет)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую!!! мені пощастило- я вже 4 зайчиків вишила-дякую мамочкам і тітонькам- які мені довірились

      Видалити
  7. Оля, какие шикарные метрики) И фотографии красивые! Пусть малыши растут здоровыми и счастливыми!

    ВідповістиВидалити
  8. un ricamo pieno di amore ......delizioso
    ciao dal' Italia silvana

    ВідповістиВидалити
  9. Оля, очень милые и оригинальные картины!!!:) Оформлены замечательно!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибо, Леночка!! главное было устоять перед продавцами в багетке и сделать все на свой вкус и вкус заказчицы- а мы вместе оформляли

      Видалити
  10. Красота!Очень понравилось сочетание вышивки и канвы.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олечка, спасибо! да лен - благодарная основа для любой вышивки

      Видалити
  11. Відповіді
    1. а какие ушки )))) мне бирюзовое ушко понравилось. Здесь бэкстич творит чудеса)

      Видалити
  12. дуже симпатичні кроленятка!
    метрики чудові вийшли.
    надзвичайне оформлення.
    я також погоджуюсь, що вишивати на замовлення досить складно,
    особливо, коли важко дійти до спільного)))
    але сила переконання інколи дуже сильна)))

    ВідповістиВидалити